Ygz tam olarak hastalığınız nedir ben o kadar hastaneye gıttım sehır içi sehir dısı özelidir devletidir ama yok kıme dediysem aşısı yok. Cok alerjim tutunca acıl iğne yapıp yolluyor anında kesiliyor. Bi yardımcı olursanız sevinirim. En azından şöyle 1 yıl rahat etsem yeter bana. 10 yıldır bu illet hastalığı çekiyorum