Mls2121 Hanımlar bebeğimi emziriyirum ama sürekli kabızlık çekiyorum doktor hamileyken bı ilaç vermişti adı magnesie calcinee Saba kullansam bebeğe zararı olur mu yada kullanan var mı
Nilaytksy Mls2121 zararı olmaz bende kullandım hem gebeyken hem emziririken duphalac da kullanabilirsiniz .
Angel124 O ilaç çok iyi ben bi şişe bitirmişimdir doğumdan sonra bende çok çektim yediklerinize dikkat edin katı beslenmeyin