Bebeğim 2.5 aylık, ben de karma besliyorum. Kilo alamadığı için doktor tavsiyesiyle 20 günlükken mama başladık, sütüm yetersizdi. Emzirme desteği de aldım, diyetime de dikkat ettim, sık sık da emzirdim yani elimden geleni yaptım ama yeterli değildi yine de. Meme ve biberon dönüşümlü veriyorum, mama olarak hipp kombiyotik kullanıyorum.