1234___ Kızlar aranızda laparoskopi tüp bağlayan varmı benim 4 çocuğum var bebek istemiyorum artık zaten son 2 tanesi de korunduğum halde halde oldu aranızda bu ameliyatı olan varsa bilgilendirebilirmi lütfen 🙏
EmineYilmaz 1234___ dış gebelik ameliyatını o şekilde oldum laparoskopi. 3 yerden delik açılıyor aklınızdaki soru nedir acısı falan mı
BabyGroot 1234___ normal kapalı ameliyatlar gibi sanırım 3 tane ayrı yerden girilip yapılıyordur 1 cm kadar bi kesi oluyor genel anestezi altında yapılır. Sadece tehmin bu arada ameliyat olmadım 😊
Elifim46 1234___ ben laparoskopik ameliyat oldum çok ağrı olmuyor genel anestezi altında yapılır bir gün kalıyorsun hastanede
1234___ EmineYilmaz öncelikle teşekkür ederim 🙏1 benim merak ettiğim ne kadar hastanede kalıyoruz 4 çocuğum var kimsem yok baksın 2 tekrar hamile kalma olasılığı varmı 3 ağrısı ameliyat gibi mi
EmineYilmaz 1234___ canım sezaryen olmadığım için bilmiyorum aynı mı ama 1 gün kalıyorsun hastanede . Gaz çıkışı vs olunca daha erken çıkabilirsin sanırım ben 3 gün kötüydüm dikelemiyordum yataktan dönemiyordum günden sonra yavaş yavaş iyileştim ama zor kolay değşl
1234___ EmineYilmaz ya ben gündelik hayatıma hemen dönerim diye umut ediyordum 4 çocuğumdan bundan dolayı biraz zorlayıcı benim için 😒çok sağol canım 🙏🙏