Sevgili anneler oğlum 20 aylık. Son zamanlarda çevrenin baskısıyla çocuğuma biraz fazla yüklendim beslenme konusunda. Özellikle internet annelerinin yiyen çocuklarını gördükçe benim çocuğum neden yemiyor diye pskolojik olarak çöktüm. Doktora götürdum benim çocuğum her çocuk gibi yemek yemiyor dedim. Mesela diye sordu örneğin ev yemeklerinden kuru fasulye sonuçta 20 aylık çocuk yemesi gerekiyormuş. Megersem ben çocuğumdan çok fazla şey bekliyormuşum. Ben kuru fasulyeyi halbuki üniversite de yurtta kalırken ilk defa yemiştim.
Sevgili anneler size söylemek istediklerim şunlar. Eğer çocuğunuz yemiyorsa zorlamayın. İlla onu da yiyecek diye hem kendinizi hemde cocugunuzu üzmeyin. Ne yiyorsa neyi nasıl yiyebiliyorsa o şekilde yesin. Geç oldu ama anladım. Kendimi üzdüğum iicn pismanim.
Sevgiler 💕🤭🍃🙈