AysunKerem 2 aylık bebeğim var. Ağırlıklı olarak mama ile besleniyor. Kolik bir bebekti ama damlaların faydasını gördük. Sorun şu kolik nöbetlerinde hiç uyumuyordu sakinleşsin diye ya arabayla ya da bebek arabasıyla gezdiriyor uyutuyordum şimdi De gündüzleri sadece bebek arabasında dışarıda akşamları da memede uyuyoruz. Ne yaptıysam evde uyutamıyorum gündüzleri
AysunKerem Bebek arabasını evin içine aldık gene uyumuyor illa dışarda uyuyacak. Emzik almıyor çok denedim, evde otomatik sallanan ana kucağı cingen beşiği herşey var sallanmaktan nefret ediyor sürekli esniyor ama evde uyumuyor var mı başına böyle bişey gelen