Asenana Zey43 kusmuyorsa bilinç kaybı yoksa korkma bişey olmaz röntgen de çekmişler zaten bişey yokmuş beniö oğlum 5aylık iki gün önce sokakta annemin ayağı takıldı kucağındaydı bebeğimle beraber düştüler kafasını yere vurdu hastaneye gittik hemen çok şükür bişey olmadı bende çok korktum anlıyorum seni kuzucum
Nurell Zey43 geçmiş olsun.. hastanede olmanız iyi şuan doktorlar takibiniyaparlar riskli durum ortadan kalkınca eve gidersiniz.. Kendi yatağınıza yatırıyorsanız yatak koruyucu alin..
Irmak45 Zey43 kziim.iki.bucuk aylıkken tavana bağlamalı hamakdan parkeye düştü şükür hiç bir şey olmadı altı aylıkken de bazadan düştü şükür Gine hiç bir şey olmadi
Semaab Zey43 dün akşam da benim oğlum koltuktan düştü burnu kanadı. Doktor kasılma, fışkırır tarzda kusma, bilinç kaybı olursa gel dedi. Gece de iki saate bir kaldır dedi
Zey43 Semaab Allah korusun bizde de o tarz şeyler yok çok şükür çıktık bakalım inşallah gece de bisey olmaz herkese çok teşekkür ederim
Nurell Zey43 evet evet biz aldık memnunuz.. En güvenlisi park yatak ama yanınızda yatıyorsa koruma şart Bebeğiniz nasıl bu arada ?
minikavokadom Zey43 yanş bebek eğer tırmanıyorsa o da korumaz. ben 5.5 aylıktan berı yer yatağında yatırıyorum 11 aylığız kafam rahat en azından
Sevda58zeynep Zey43 benim kızm da 8 aylık gibi düşmüştü yataktan bi hafta önce yine düştü 😔 şimdi 11 aylık çok şükür bi sıkıntı olmadı
Zey43 Nurell çok şükür daha iyi ama yine takip ediyorum birşey olursa diye normalde beşiğinde yatıyor gündüz eşim evde oluyo gece çalıştığı için bende yatağa yatırdım diğer odaya o zaman oldu ama bi tane temin etmeli yatak korumalginsan