eylulnisa_20 Erolbsr benimkisi çok acımıştı bildiğiniz ağlamaya başladım o acıyla , ama ilaç içinde hemen patlıyor içinden zaten irin gibi birşey akıyor, ilaç kullanmadan geçmez
Erolbsr PrensinAnnesi2021 benm öyle degl yani bitek namaz kılarken cok az bir acı var ama fındık kadar var benmde. Cok gecmiş olsun
elanur-sanis Bartholin kisti veya apsesidir cnm. Daha 1 ay olmadı bende patlayalı çok felaket bisey bendede 2 defa tekrarladı allah bidaha gostermesin inşallah kimseyede vermesin bu hastaligi yürüyemez yatamaz olmustum vajinada olması zaten insanı bitiriyor içi hep intihap kaplıyor bosaltilmazsada geçmiyor zaten gün geçtikçe ilerliyor beni acısı zonklatıyordu resmen yerinde duramıyordum amaliyat olacaktim icini bosaltacaklardi allahin hikmeti patladı kendiliğinden ama baya sismisti bende son dereceye gelmişti çok rahatsiz verici bir hastalik gecmis olsun inşallah ilerlemeden geçer ihmal etme kadin dogum uzmanina git alttan bakıp hemen anliyorlar zaten
YABANGULUM Erolbsr geçmiş olsun, sağ dudakta olan bartolin kisti gibi geldi bana. Allah yardımcınız olsun, ben yaşadım da o yüzden.Acısı çok fena oluyor, oturmakta sıkıntı oluyor, yürümekte neyse Doktor ne diyecek bakalım.
Erolbsr YABANGULUM teşekkür ederim 2 gündür var fakat öyle bi agrı yok sadece bazen namaz kılarken sızlıyor o kadar ama bu rahatsızlığı geciren arkadas lar cok acı oluyor demiş kafam karıştı 🤔
elanur-sanis Erolbsr Eğer bartholinse senin anlattigina göre yeni oluşmuş vajina dudaklarinin altında böyle kücük gulle gibi cikiyor ilk baska varligini hissedersin ama fazla agrisi olmaz ilerleyen vakitlerde ve eğer üşütürsen o intihap artar ve vajina dudaklarinin üstüne doğru sismeye baslar bu sefer iki bacaginu ayirip yürüyecek duruma getiriyor o sefer agrisi zonklatiyor cnm ilerlemeden doktora gözük çaresine bak ilerledimi kötüdür ilk başlarda bendede agri fazla yoktu intihap üretmeye basladikca beni maffetmişti bendeki bartholin apsesiydi
elanur-sanis Erolbsr 2 defa yeniledi bende patladı kendiliginden tam operasyon olacakken ama cok sisti bende zamanla iki bacagimi ayirip yürüyordum oturup yatamiyordum ilk bendede sizin gibi küçük hafif agrili agrisiz gibi biseydi ilk ilac tedavisi yapti doktorum gecmedi bende ilerleme yapti kendiliginden patladi bende baya sistikten sonra