Kızlar 4 aylık bebeğim var anne sütüyle besleniyor sadece bu ay fazla kilo almamış formül süt vermek istiyorm az bi miktarda sadece sabah ve akşam olmak üzere sizce hangisini kullanmalıyım? Hangisi daha iyi kilo yapar gaz ve kabızlık yapmaz? Hangisinin icerigi daha iyidir sizce🤷♀️