Kızımın alttan iki üstten de bir tane dişi cıktı hiçbirinde ateşi cıkmadı. Üstteki dişlerinden biri daha cıkmaya calısıyor simdi ateşi var hep hiç 37.3-2 oranın altına düşmedi ateş düşürücü verdiğimde bile en az 36.8 oldu. Onun haricinde müdahale etmesem 39-40ı görür.Ve o cıkmaya calısan dişi sanki beyaz ağız yarası aft gibi oldu. Bembeyaz oldu üst damağına yayılım göstermeye başladı. Bunun böyle yapması normal mi ya da bunun önüne geçebilmek için ne yapabilirim? Yarın doktora gidicez ama yarına sanki yıl var.
ve diş çıkarma zamanında gögsümü ısırdı gögsümün yanı yarıldı biraz açıldı. Cok ağrıyor ne sürsem geçer ? Başına gelen bilen duyan gören varsa Allah rızası için bir yol deyin ev yangın yeri 🤦🏻♀️