Umayinannesi umutcumunannesi ben müslinle kundak yapıp yatırıyordum yüzünü kapatıp ev çok sıcak o yuzden çıktı yüzünde de şimdi üstünü yarı örtüyorum yüzünü hiç örtmüyorum bu şekilde geçiyor kendiliğinden üstünü de fazla giydirmiyorum 1 2 güne geçiyor