Azralbyrk Merhabalar Bebek bezinde maxi midi maxi plus ne anlama gelıyor acaba ? Bilgisi olan paylaşabilir mi
Azralbyrk neon12 zaten kıloları yazıyor ya . 4 beden kullanıorm mesela . Tombul ya da daha ufak bebeklere goremı yapmıslar . Yada ozellık olarak bantlrımı daha gemıs yada dar oluyor ?