
Kızlar bebeğimin tırnakları kırılıyordu uzamıştı. Bende keseyim dedim ama yanlışlıkla böyle oldu 😭 canım çok acıyor, acaba kızım ne hissediyordur. Daha 2 aylığız. Geçecek mi ne zaman geçer ? Yaşayan oldu mu böyle. Dayanamıyorum içim parçalanıyor ne biçim anneyim ben nasıl yaptım bunu bebeğime 😭😭 daha dikkatli olmalıydım. Ne kadar zamanda geçer bilgisi olan var mı 😭