oldugrs1 Arkadaşlar kavanoz mama yapmak için aldım piyale marka ama içindekileri okuduğumda yumurta soya susam kereviz falan diyo yanlış bişey yapmayımda bu normal mi bu arada bebeğim 6 ay 7 günlük
Sevilayy_1 oldugrs1 Pirinç ununu pek önermiyolar ama ilk 1 ay kullanılanbilir ama bebekler için olan pirinç unu almalısınız
oldugrs1 Benanneyimanne bunu yaptım ama vermeyim mi siz kullandınız mı pirinç unu içeriği bu şekildemiydi acaba
Benanneyimanne oldugrs1 7 aylık olcaz 2 gun sonra sadece evde yaptıgım bebe bıskuvısınde kullanıyorum ben mamalarını irmik yulaf ezmesı ıle yapıyorum benım aldıgım ıcınde sadece pirinç den elde edılmış un var
Benanneyimanne oldugrs1 bebek ırmıgı olursa daha ıyı sındırımı daha kolay oluyor bebekler ıcın un gıbı oluyor yanı