Alptpk
Biberon 🍼 başlıkları 0 yeni doğanlar için 1+ bir aylık üstü ve ikisi arasında fazla bir fark yok doğduğundan beri 1+ numarada emdiriyorum sonra üç aylıkta değiştirdim 3+ olanıyla şimdi altı aylık 6+ kullanacağım bende avent kullanıyorum. Merak etmeyin ikisinide gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz.