Eylulsmoms16 bizim tam düzen 1 ayda oturdu ama 10.gunde ben odadan çıkmıştım,hangi yöntemle verdiniz bilemiyorum ama süreç inişli çıkışlı umarım başka yanlışınız yoktur.Ayri oda eğitimle bereber başlamasıysa sorun olmaz bence ama hem odayı ayırıp hem eğitim veriyorsanız ikisini aynı anda önermiyorlar.