Mu-Mi merhaba eski bir post ama benim kızımda da tekrarlayan enfeksiyon var 2 aydır iyileşti diyoruz tekrardan ateşle hastaneye gidiyoruz, bugün immunolojiye göründük bağışıklığı normal dedi, nefroloji idrardan gibi durmuyor dedi ama idrarda da bakteri oluyor. Sizin birdaha tekrarladı mı? Kum olduğunu nasıl anladılar idrar tahlilinde çıkıyor mu?