Umut1 tabak almadım henüz çünkü kendi kendine yemesine daha var,Yeni 6 aylık oldu bebeğim😁 cam kaseye hazırlıyorum yiyecekleri.kaşık olarak bütün markalara baktım açıkçası çok pahalı bir şey almak istemedim,bir de kaşığın kalınlığına baktım çocuğun rahatça alabileceği şekilde,bebedor’un ikili ısı göstergeli kaşığından aldım.mama sıcaksa rengi değişiyor.hem ince hem çok sert değil.gayet güzel yiyor onunla.ileride almak için tabak olarak şu vakumlu tabaklardan düşünüyorum oioi idi galiba markası net hatırlamıyorum.😃