Merhaba. 50 günlük bebeğim var ve emzirirken göğüslerim resmen yarıldı. Çok canım yanıyor. Bir çok krem denedim hala da sürüyorum ama fayda etmiyor gibi. Bu durumu yaşayanlar nasıl tedavi ettiniz ? Emzirirken bu yaraların geçmesi mümkün mü yoksa bi süre sağıp mı vermeliyim ? Hiç geçmeyecek gibi 😢