Annebebek58 Kizlar bebegime mama hazirlarken biberondaki 180 cc veya 120 cc yazan yere kadar su koyuyorum mamayi koyunca karistirinca 30 cc daha artiyorr ben mi bi yanlislik yapiyorum acaba bebelac kullaniyorum
Twinsmomy Annebebek58 yok doğru canım suyu kaç CC veriyorsan ayarlaywcksin mamayı koyunca yukseliyo benim de öyle. Hastaneden çıkmadan hemsirelerde anlatmıştı bana. Önce suyu koy vericen CC kadar ayarla diye. Ama bı 10 bilemedin 20 CC kadar artiyi kopuruyorsa daha fazla görünuyo köpükten.
Arifcanmoms1 Annebebek58 Cnm gaz sorunu olmasin diye kasikla karistirip oyle biberonu kapat o kopuk cok gaz yapiyor diye duymuştum
Annebebek58 Arifcanmoms1 evet bende oyle yapiyorum cubukla karistiriyorum biberonu sallayinca cok kopuruyorr
KardelenYB Mom079 neden peki bilmiyordum öyle olduğunu.baktım ölçü farklı cıkıyor bende tersi yapmaya başladım.🧐günde ⅔ kez verıyorum sadece bende
GoGirl Annebebek58 once suyu koyum snr her 30 ml 1 kasik fazlalasmasi normal mama katinca. Dogrusu once suyu koymak
aybkkara Mom079 aynen. Benim ilaçlı oluyor bide mama. Ben günde bir kere veriyorum ama yanlış veriyormuşum üzüldüm.
Mom079 KardelenYB önce su sonra mama şeklinde öğretmişlerdi hastanede. Senin yaptığın şekilde mama miktarı fazla. suyu az oluyor.