EmirMert
Arabada uykusu gelene kadar sıkıntı yok. Bol bol konuşur, gülücükler saçar.
Arabada tek kat tulum oluyor. Çünkü baya sıcak oluyor. Dışarı çıkarken bir kat daha giydirip astronot giydiriyorum.
Uykusu gelince dalamıyor ve çığlık çığlığa ağlıyor. Uyku müziğini açıyorum yok. Emerek uyutmaya çalışıyorum yok. Artık benzinlikte durup çarşafta uyutup yola öyle devam ediyoruz.