53 günlük bebeğim var. Dereotu promalt Solgar süt arttırıcı boza leblebi yani beslenmeme dikkat ediyorum sutumde fena değil. Benim sorum bu şekilde ne kadar devam edilir bilen var mı yani sütüm oldugu için biraz bıraksam olur mu yoksa emzirme bitene kadar böyle mi beslenicez?