Murvetbartu Selam kızlar 1 atlık bebeğim var. Yediklerime çok dikkat ediyorum, biogai damla da kullanıyoruz ama geceleri özellikle gazdan uyuyamıyor. Masaj , sıcak havlu hepsini denedik bi çare başka bi ilaç var mı etkili bildiğiniz
Arifcanmoms1 Murvetbartu Nurse harveys var ama benim benegime biogai ve masaj cok iyi gelmisti gunluk duzenli vermen lazim ztn biogaia bir bagirsak duzenleyici
Azsekerlikahve Murvetbartu gaza çare malesef kü bizde bulamadık. Biogaiya ve metsil birlikte verdik az da olsa rahatlattı ama gerçekten az sabretmen gerekiyo. 3.ayda en güzel zamanları yaşayacaksınz emin olun.
Murvetbartu Arifcanmoms1 veriyorum her gün ama bir türlü geçmiyor çok nadir bazı saatler iyi oluyor. Diğer ürünü kullandınız mı siz
Dorukege33 Biogai tek basına yeterlı olmaz , onun yanında gaz damlası kullanın.. biz nurse harveys le beraber kullandık , agulıne de denedık onda güzel etkılı sizin de denemenız lazım her bebeğe etkısı farklı oluyor çünkü