Her bebek bu sendromu yaşıyor mu cidden. Oğlum zaten bişey yemiyordu artık hicbisey yemiyor sürekli ağlama halinde surekli tehlikeli işler pesinde ben çalışıyorum annem bakıyor ve böyle söylüyor her istediğini ağlayarak yaptırmaya çalışıyor sanırsın karsimda bir yaşında bebek değil inatçı bir tonton dede var gibi bu dönem ne zaman geçiyor gerçekten çok üzülüyorum. Hicbisey yiyip içmiyor diş bir yandan hasta olmuş bir yandan bir de sendrom çıktı ne uyku var ne bişey. Dün saat başı kalktı şuan aşırı uykum geliyor ama eve gideceğim saati bekliyorum gitsem de uyuyamam tabide aman çocuğum iyi olsun da diyorum ne zaman düzelir bu durum acaba ya