Seda92222 Merhaba, Sleppy bez 2 numara aldım küçük geldi sızma yapıyor bebeğimin kilosu 4.500 kaç numara almam lazım. 3 alsam sorun çözülür mü
Degrmenesra Seda92222 sleepy 1 ve 2 hemen hemen aynılar ben yeni doğduğunda 2 kullanmışım sonra 3 geçtim sizde 3e geçin bence
Lalande Seda92222 iç lastiklerini koparıp kullanın yüne küçük gelirse üç numara kullanırsınız biz 1 2 ve 3 numarayı baya hızlı geçtik
momofemir Ya bi paket 3,bi oaket 4 alin deneyin. Burda yazarak anlasilmaz ki. Siz bilceksiniz deneyerek.