H_e_y_o ben kendi tecrübelerimi dile getirmek istiyorum. Bitcoin almadık malum lot sayıları çok yüksek diye kullandığımız iki program var Binance ve BTCTURK pro 30 bin olan paramızı (BNB, ETH,Ada ) 100 küsür yaptık şuan alım durumu nasıl piyasada bilmiyorum 2 gündür takip etmiyorum. Twitter’dan Paradator diye birini takip ediyor eşim bende bakıyorum. Ama geçen gün birşey öğrendim Bitcoinin yükseliş ve düşüşünü ETH adlı coin belirliyormuş 🤷♀️ Altcoinlere gelirsek bir an da yükselip bir anda düşebiliyor çok riskli biz hiç girmedik