Mirnurs Kızlar oğlum 4 aylık oldu 2. Ayında vurdurduğumuz verem aşısı sanki böle sivilce gibi intihap olmuş gibi başına gelen varmı
Fadimeanilgan Mirnurs 2. Ayın sonunda kızım aşı olmuştu 3 tane hemşire koldan vurduğu iğne için bir ay bir buçuk ay sonra orası sivilce gibi olabilir iltihap olabilir demişti ama tabi sen yine de doktoruna bi sor
Hayris Mirnurs bizimde öyle oldu doktorumza danıştık aşısı tutmuş dedi hala bile tam iyileşmedi geç iyileşiyo verem aşısı malesef 😑
eceunverkanra Mirnurs Evet bu olmasi gereken sey merak etmeyin asi tutmus demektir. Doktorumuz bize oyle soylemisti, asi yerini de gecen ay kontrolunde gordu oglum 5,5 aylik kendi kabuklanmayi gordu ve bu normal annesi aşı tutmus dedi.