Şuan okadar zor durumdayım ki. Makat çatlağı var kakasını yapmıyor. Üstüne atopik li. Doktor test filan yapmadan alerjik mama verdi. Ben sütle alakalı oldugunu düşünmüyorum. Şimdi ek gıdaya başlıycm.sebzeyle başla dedi doktor Hangisi daha kolay sindirilir acaba neyle başlasam