Mammamiya Bebeğim 3 ayını doldurmak üzere çok şükür şimdilik iyi gidiyoruz bu ay sağlık ocağı kontrolü ve rotavirüs aşımız var peki hastanedeki doktorumuza da gitmeli miyiz gözlem amaçlı
Meflug Mammamiya biz her ay gidiyoruz kendi doktoruna.sağlıkk ocağına sadece devletin aşıları için gidiyoruz.sonucta takipli bir doktorun olması önemli bence.
ZehraSareMom Mammamiya Sağlık ocağına da gitsek doktora götürmek daha çok rahatlatıyor beni sonuçta doğar doğmaz gören ve her şeyini bilen kendi doktoro her ay götürüyorum 6 aya kadar göreyim demişti zaten doktrumuz
Yagmur46 E_srgt 6.aydan sonra 9.ayda çağırıyor,ondan sonra 12.ayda, daha sonra 18 diye biliyorum ben daha sonra da 24. Ondan sonra bitiyor galiba
Atamom16 Mammamiya ben sadece doktora gidiyorum aşılarıda orda yapılıyor sağlık ocağı sorduğunda boyunu kilosunu söylüyorum 4,5 aylık oğlum
Prensesannesii34_ Mammamiya iki kere tek gittim . Kilosu ve kabızlığı için . Pek birşey yapmıyorlar ki sağlık ocağının aynısı hemen hemen
123747 Mammamiya benım 6 ay 11 günlük bu zamana kadar hıc aksatmadım hrm sağlık ocagı hem normal dr. Kontrolune goturdum bence sende gotur aksatma 6 aydan sonra kendı ara veriyor mesela bana sımdı 2 ay sonra gorucem sizi dedi
Eesay Mammamiya ilk 6 ay boyunca her ay, sonra 9. Ayda çağırdı doktorumuz ona gittiğimizde artık 1 yaşında göreyim demişti
aay1 @Mammamiya sağlık ocağına her ay kendi doktorumuza 2 ayda 1 gidiyoruz ama kendi doktorumuzun özel telefon numarası var kafama birşey takıldığında Hemen arayıp soruyorum telefonu olmasa ayda 1 kere değil 3-4 kere giderdim herhalde😌