Ya kızlar 15 aylık oğlum, gündüz çök fazla su falan icmemesine rağmen bir kaç gündür bez yetistiremiyorum sabah uyandığında bezini değiştiriyorum öğlen bir bakıyorum hepsi ıslak o kadar çok yapmış ki taşmış. Gece geç değiştiriyorum sabah 7 8 de hatta bazen 6 da bakıyorum her tarafı ıslak taşıyor . O kadar ediyor ki sanki 3 tane bez takılmış gibi şişiyor. Başına gelen var mi bu kadar çiş yapmasının sebebi nedir ??