Darlingmom Günaydın anneler, malûm ramazan ayi yaklaşıyor . Bebeğim 7aylik olacak tutabilir miyim acaba? Bi yandan da gün içinde yemek vs yemedigim zaman sütüm azalıyor. Bi de ayrıca alerji için diyet yapıyorum. Ne yapsam bilemedim. Sizede bi danışmak istedim
Ensar-und-mutter Darlingmom bebeğim 6 aylık ben tutmayı düşünüyorum. Sütünüzün kesileceğini düşünüyorsanız 1 gün tut bir gün tutma baktın sıkıntı yok 2 gün tutup 1 gün tutmayarak devam edebilirsin kazalarınızda not alırsın bir yere ve o şekilde sonradan kazanı tutarsın😊
Prensesannesii34_ Darlingmom 7 buçuk aylık . Deneme yapacağım bi iki gün . Ama ek gıda İLE dengelerim gibime geliyor gündüz 4 defa emiyor
Zeyna_ Darlingmom benimki 3 aylık daha ve sadece anne sütü aldığı için bu sene tutamayacağım ama ramazandan sonra ek gıdaya geçince inşallah
Ensar-und-mutter Darlingmom ben 3 ayların başında başlamıştım sonradan bi baktım aralıksız 1 ay tutabilmişim. Artık Ramazan’a hazırım 😌