Aselduru88 benim kızımda erken doğdu (29+2 haftalık) iki aylıkken nöroloji doktoru kontrollerde sormaya başladı göz takibi yapıyor mu diye. Demek ki aslında yapması lazım ki doktor soruyor, yapmazsa tetkik isteyecekti, o haftada doğmasına rağmen kızım yapıyordu göz takibi çok şükür 🧿 Bebekler 4-6 ay arasında nesneleri tutmaya baslamalilar, ki bahsettiğin çocuk 7 aylık olmuş, düzeltilmiş yaşı yani doğması gereken yaşı bile hesaplansa artık nesneleri kavraması lazım. Hele de o aylarda göz takibi yapamaması ciddi nörolojik bir sıkıntıdan kaynaklı olabilir. Muhakkak doktora goturmeliler.