Fatmanurrr açıldıktan sonra oda sıcaklığında 1 ay kullanılabiliyor zaten 15 günde bitiyor.buz dolabına koyun demişler buz dolabında donma yapıyor istediğinizde hemen damlatamıyorsunuz ilk Aydan beri kullanıyorum gazına fayda etmedi doktor doktor gezdim gaz yüzünden kime gitsem biogaia dedi ama bagırsak florasını düzenliyormuş 3 ayda kesilecek demişti annem aynen öyle oldu 3 ayda kesildi gaz sancılarımız çok zor Allah kolaylık versin bu arada biogaie ek olarak zinco kullandım hiç işe yaramadı, babyspazmyl biraz iyiydi en iyisi sabsblex çok iyi geldi.