Sibel5456 sadece SABIR. Söylemesi çok kolay diyenler olacaktır ama inanın hemen hemen herkes aynı durumu yaşadı yaşıyor. Ben gece 3de kalkıp sabahlara kadar oturduğumu bilirim ama geçiyor 2 ay bitince düzene giriyorlar şuan 4 ay 15 günlük kızım gece 11 gibi uykuya geçiyor sabah 8de güne başlıyor