Cheerfulmom 05ay05az20e1sra14na9di3r27 Benim bebeğim de 4 ay 6 günlük diş çıkarıyor normal degil mi ki ? Yani gene çıkması 2 3 ayı bulur diye düşünüyorum
Zeynaa1 05ay05az20e1sra14na9di3r27 gayet normal benim kızım 4 ay 10 günlükken ilk dışı çıkmıştı görünüyor du yani
Mom042 05ay05az20e1sra14na9di3r27 ay masallah bizim el kol ne gorse agizda ama bi degisiklik yok . Dun gece saat basi uyandi surekli huysuz kucak istiyor imdat diye bagirasim var
151120 05ay05az20e1sra14na9di3r27 ya canım bilmiyorum ki sürekli eli ağzında işte sert bir şeylerle kaşımaya çalışıyor parmağımı falan sürtüyor ısırıyor gibi yapıyor ama belirti sayılır mı kuşağını falan çekmiyor ama daha
05ay05az20e1sra14na9di3r27 151120 bende de öyleydi sadece her şeyi ağzına götürüyordu Salya ateş fln bişey olmadı çok şükür
Zeynaa1 05ay05az20e1sra14na9di3r27 40 gün sonra çıktı 2. Dışı sonrada hep peş peşe şuan 17 aylık olacak 16disi var
151120 05ay05az20e1sra14na9di3r27 inş bizdede ateş olmaz salçamız var biraz ama çoğu zaman kendi tükürüyor