Gzmgzm Arkadaslar merhaba oglum 46 gunluk 3. 4 gundur eskiye nazaran daha fazla kusmaya basladi. Bazen kesik kesik bazen normal bugun birazda su gibi neden olabilir acaba? Sizce doktora goturmeli miyim?
fatima Gzmgzm reflüsü vardır canım, ya da çok emiyor.. mide kabul etmiyor. dakika tutarak emzirmeyi dene birde
Elmus Gzmgzm canım bebişin midedeki fazlasını cıkartıyordur birde reflüsü de olabilir genelde çok kusan bebeklerde reflü olabiliyor ama olmayabilirde normal karsılanıyor kusmaları zaten kesik kesik kusuyorsa bebişine sütü yaramıs fazla gelmiş fazlasını cıkarmış oluyor endişelenme
Nazlipek Gzmgzm reflü olabilir benim kızımda da reflü var gaviscon kullanıyoruz gazını güzel çıkartın sizinki daha küçükmüş yedikten sonra hemen yatırmayın🎀
fatima Gzmgzm 2 saatte bir 15 dk yapabilirsin, elinle karnını kontrol et yumuşaksa aç sa ağlar zaten, az az sık emzir işte... 😊
Azizarifim Canim benim oglumda oyle birazda tombis doymak bilmiyor hobidi gitlak 3 saatte bir emzir 6 da 9 da 12 3 6 gibi uykusuda duzene giricek emicek uyucak uyanicak emicek uyucak seklinde mutluluklar bebisnizle size
Zhnce Gzmgzm Bebeklerdeki son moda reflü maalesef Çoğunda oluyor bi göstermekte fayda var Biz bile kustugumuzda boğazımız ağrır acır bence beklemeden gidin gaviscon tarzı bi ilaca başlatabilir Bende oğluma kullandım bi süre bu şurubu
Esoeso Reflü olabilir bizim 5 ay sürdü genelde 6 aya kadar geçiyor ilaç kullanmadık. Doktorumuz kesinlikle herhangi bir kilo kaybı enfeksiyon bir şey olmadığı sürece gereksiz ilaç vermem dedi seni mutlu etmek için dedi. Geçti de. Doktora gitmeniz de fayda var🤗