Anneumudu dilara92 4. Ay Allah belamı verdi ayı😂 yarım saatte bir uyanıyordu hiç geçmicek sanıyorım, sonrasın da da uykuda emeklemeye başladı 1 aydan fazla çektim şükür geçti
dilara92 Anneumudu yorumunuzu yeni gördüm:) Peki atak öncesi nasıldı uyku düzeni? Yani ataktan sonra öncesine göre daha mı iyi oldu yoksa ataktan öncede düzgün müydü?
Anneumudu dilara92 ataktan önce cok iyiydi 4 saatte bir uyanıyordu emip uyuyordu. 4. Ay berbat bir ay oldu gerçekten. Sonrası düzene girmesi zaman aldı tabi ama ara ara yine sat başı uyanmalarımız oluyordu.