Yankiii Kizlar bebegim 3,5 aylik kucağıma aldığımda göz teması kurmuyor, sürekli baska yerlere bakıyor normal mi yardımcı olun😔
Eslemmiray Yankiii hayirli olsun bebisin ortamı kesfetmeye baslamıs bundan sonra her yere dikkatli dikkatli bakip inceler 😂
Cicilibicili Yankiii şuan göz teması baksa bile uzun süreli olmuyor. Özellikle etrafa bakıyorlar keşfetme ayları bu aylar. Benim bebeğim de 3 aylık. Kafası bi sağ bi sol gözler fıldır fıldır heryerde ☺️
Gunesay Yankiii çok meraklı şu an o yüzden size bakıp direkt kafasını çevirir. Benim kızım 6 aylık yeni yeni bakıyor hatta kafasını kaldırıp ordamıyım diye kontrol ediyor. Telaşlanmayın o yüzden gelişim açısından normal duruyor 🌺
Gozde_alparslan Yankiii aynı postu bende açmıştım canm oğlum kucağımda ve emerken bakmıyor ana normal de çok iyi göz teması kuruyor diye senin aylarda iken ama normal boşuna telaş yaoma şimdi dört buçuk aylık yeni yeni kucağımda bakıyor emerken de yeni yeni bakıyor ama gözü hep hep çevrede fır dönüyor doktorumuza sormuştum normal demişti normalde kuruyorsa tepki veriyorsa sosyal gülümsemesi var nesneleri takip ediyorsa sıkıntı yok demişti ilerleye aylarda değişir demişti hırpalama kendini ben çok hirpaladim ama baktım bebeğim normal bıraktım akışına
Yankiii Gozde_alparslan canım benim böyle bi mesaja çok ihtiyacım vardı Allah razı olsun teşekkürler 🥰
Gozde_alparslan Yankiii ne demek canm korkma normal de seninle iletişimi iyiyse korkma yazdıklarının her kelimesi benimle aynıydı deliricektim nerdeyse o ara çok şükür şimdi kucağımda da yavaştan bakıyor emerken de anladım ki çok ustelememk lazım içini rahat tut bir buçuk aya ne demek istediğimi anlarsın sağlıkla büyüt bebeğini 🌹
Cizi-kraker Yankiii daha küçük anca siyah beyaz harici renkler dikkatini çekmeye başlamış onlara bakıyordur :)) bırak keyfini çıkarsin sonra temas kurduğunda odadan ayrilmani istemeyecek o zaman da aman beni görmesin diye kaçacak yer ariyacan :))
Cizi-kraker Yankiii yok yok böyle yaparak kendini yıpratırsin her bebeğin gelişim evresi farklıdır kimi 10 ay olur emeklemek ama çoğu kelimeyi kuruyordur motor hareketleri yapıyordur yada tam tersi o yüzden 6. Aydan sonra bebekler tamamen dış dunyaya dönük olurlar