Eliffffffffffff aynı benim oğlum şuanda öyle ağzında eveleyip geveliyo içmiyo hiç. Uyandıgında kucağıma alıyorum kokumu alıyo sakinliyor 30 cc bi mama yapıyorum (ki benim bebeğim normalde 130cc yerdi) onunla geri uyuyor..ilerleyen zamanlarında sebepsiz ağlamalarıda başlayacaktır tedirgin olmayın