Bizde kızım küçükken covidden yatmıştık hastaneye. Damar yolundan serum verilecekti, meğer yanlış takmışlar damar yolu kaymış. Ee bunlar serumu taktı ama serum derinin altına akmış. Bi baktım çocuğun kolundan şıp şıp pembe bişey akıyor aynı zamanda minik eli balon gibi olmuş. Hemen hemşireyi çağırdım , aa pardon damar yolu çıkmış öyleymiş böyleymiş dediler. Sonra serumda vermediler. Çocuğum serumda alamadı öyle elinin şiştiğiyle kaldı. Sağlık çalışanlarına saygım sonsuzda, bazıları haketmiyor ya..