ebru_32 merak etmeyin tamamen olmasada biraz geciyor.Kese yapin.Benim gobek deligim ozel bolgem ve koltuk altim cok kararmisti.Gobek deligimi keseledim ovalandi hep cikti.Vajina iç camasiri lastigi gelen yerlerde kararmisti elimle ovaladim ilk cikti sonra hemen kese yaptim her dusta keseliyorum etkisi oluyor.Biraz da zamana birakin gececektir.Benim ikinci dogumum.Ilk hamileligimde kararmam olmamisti hic.Bu ikincisinde oldu.Birde selin cigercinin bir urunu var onu alicam dişi yeşil renkli bir krem beyazlatma diye gorumcen kullaniyor cok memnun