Çok geçmiş olsun. Benim de oğlum 3 buçuk aylık yeni atlattım diyebilirim. Hem emzirirken hem her dokunduğumda her temasımda maskeliydim. Olabildiğince dikkat etmeye çalıştım. Sağlık ocağındaki doktorum sağ olsun sürekli irtibat halindeydim. Ona geçse bile sütten geçen antikorlar onu korur sen moralini bozma dedi. Çok şükür bir sorun yaşamadık. İnşaAllah sen de kolayca atlatırsın.