Seymanurmrv suan kac aylik ve kac kilo bizdr alerji oldugu icin kilo alımını yavaşlamıştı doktor alerji mamadan sonra bunu yazfi dedi bu kilo aldirir bende sevimdim tabi benim kizda biberon aliyo ama mama cok zor içen biri hep oyalarak icirfim bi sekilde ama her ay aldimi dersen tabikide almadi bir ay 500 gr almisti ona baya sevinmiştim olmayinca bıraktım artik benim kizimda 15 aylik