Esmer1 Bemce cok normal canim artık surekli postlarda otizim mi sorusu görmekten evlatlarımız da kusur aramaya başladık
Ay dönen bisi ye bakti otizim mi?
Ay kol salladi otizim mi ?
Ay ismine dönüp bakmadı otizim mi?
Esimin yigeni 5-6 yasinda daha yeni ismine bakmaya başladı hatta kreste öğretmeni gorumceme zeynepe sesleniyorum ama bana bakmıyor kulakların da bir problem olabilir mi diye söylemişti. Canı isterse bakar istemezse bakmazdı genelde bakmazdo ama otizim falan değil cok şükür