ZuZu97 merhaba anneler beni bilen bilir oğlum 11 aylık bende 31+4 haftalık hamileyim bu aralar göğüslerim doldu canımı acıtıyo bakıyorum süt akıyo..bazen düşünüyorum acaba oğlumu emzire bilirmiyim?boşuna akıp gitmesin süt🙄sizce emzire bilir miyim?sonra kızım doğduğunda sütüm az gelir mi?bilginize ihtiyacım var
Glitter ZuZu97 bu zamana kadar emzirmediyseniz erken dogum riski olusabilir. Tandem emzirme deniyor isterseniz facebookta emzirme akademisine yazip emzirme danismanlarindan yardim isteyin
Kavunicibalik ZuZu97 iki bebeğinizi birden emzirebilirsiniz, içiniz rahat olsun. Sütünüz de azalma falan da olmaz. Aksine artma olur; daha çok emzirdiğiniz için.
Deletedmom324 ZuZu97 canım az once okudum. Düşük riski olmayan anneler emzirebilirmiş. Ama bunu söyleyen ebe doktor onayı olmadan sorumluluk almam diyor. https://instagram.com/ebeaysee?utm_source=ig_profile_share&igshid=1sdx4hx9lwy82 Hikaye kısmına bak
Nur16 ZuZu97 ozaman erkek bebeğini zehirler canım bunu bizzat yakınım yaşadı çocuğun saçları döküldü çok hasta oldu hastaneye zor yetiştirdiler
ArzUmut Nur16 merhaba. Bende hamileyim ve emzirmeye devam ediyorum. Nasıl bir problem yaşadı yakınınız