Fatime1 benim bebeğim 6 mart 2020 de doğdu 7 aylık erken doğum oldu . Küvetse kaldı 3 nisan taburcu oldu . Ve ondan sonra ramazan yani oruç vakti gelmişti ben orucumun hepsini tuttum rabbim o sütümün bolluğunu işte o zaman verdi . Sen tutmak istiyorsan tut güzelim rabbim onun bolluğunu inanki veriyor . Oğlum şuna 13 aylık oldu hem emiyor hemde ek gıda yiyor ve ne kadar ek gıda alsada sürekli meme diyor sürekli emiyor . Ve ben yine rabbimin izniyle oruçlumu tutucam inşallah sen şuna inan rabbim onun bolluğunu bereketini inanki veriyor 🙏🏻