Ya kizlar normalde cok neşeli cok keyifli bi insanimdir modum cok nadir duser ama bu hafta 45 binlere ulaşan vaka sayisi benim modumu inanilmaz dusurdu. Zaten annemlere bile sayili giderdim simdi etrafimda o kdr vaka duyuyorumki 1 haftadir hickimseye gitmiyorum. Markete bile korkarar. Onceden boyle degildim araba altimdaydi heryere giderdim. Birde 7 aylik oglum var. Hani normalde olsa insani bebek bağlar degilmi. Oglumda o kdr uyumlu. Arkaya pusete koyup biyerlere gitsem bile sesini cikarmaz, kimseyi yabancilamaz her surata guler ama kimseyi goremiyo ki cocugum😢 bugun durduk yere aglayasim geldi. Kendime inanamadim. Eşimede devamli catip duruyorum. Ne zaman eski çimenlerde yayıldığımız, insanlara sarildigimiz gunlerimiz gelcek artik yeeeterr😖😖😖😖😖