Suleyadasusu merhaba, benim oğlumda 4 aylık. Gece uyuturum, yatağına yatırırım, arkama dönmeden ağlama sesi gelir. Kucağıma alırım sakinleşir kafası omzuma düşer uyumaya devam eder. İyice dalsın diye yarım saatten fazla kucağımda taşıdığımı bilirim. Ama yatağına yatırınca bi iki dakka içinde ağlayarak uyanır. Bu böyle bi 10 defa filan olur. Sonra uykuya dalar. Bazen sabaha kadar bu böyle sürer. Gazı yok, gazı olsa kucağımdayken de ağlar, karnı aç değil sürekli emziriyorum, altı temiz, ya da herhangi bi sıkıntısı olsa yine kucağımdaykende sıkıntısı devam ediceği için yine ağlardı. Bence sadece annesinin yanında olduğunu hissetmek istiyorlar. Galiba bazı zamanlar kendilerini güvende hissetmek bebekler için çok önemli oluyor.