Merhaba. Bugün saat 23.00 de dedem annemin babası vefat etti. Kendisi köyde arada mesafe olarak 1 saat var. Kanserden vefat etti. Çocuktan dolayı görememiştim hiç. Bebeğim 3 aylık. Yarın sabah 10 da gömülecek. Sizce gitmeli miyim çocukla ? Hasta olmasından korkuyorum ve covidden. Gerçi duracak bi ev var ama yine de korkuyorum siz olsanız napardınız