Rabiad1 ah kıyamam ya ben doktorun verdiği kremi sürdüm günde 1 defa emzirme sonrası emzirme öncesi temizledim, lonsinoh göğüs kremi sürdüm hep ve anne sütü. Hatta geceleri eczaneden karbonat aldım onunla temizledim. Hala ısırdığı yerler kıp kırmızı belli oluyor benim ince bir deri tutuyordu resmen